MENU: CATERINGOVERZICHT | Informatie en contactgegevens | Actuele bijdragen | blaauwoostwold@gmail.com - 06-50 545 878

INFORMATIE


Oldambtster Kookgarage 
Locatiecatering | Kok aan huis


Geheel naar uw wensen bereid ik voor uw bijeenkomst, plechtigheid, familiefeest, verjaardag, personeelsuitje, promotiefeest of wat en waar dan ook uw buffet of meer.
Ik kom graag bij u langs om samen met u de mogelijkheden af te stemmen. En verder leest u via deze blog meer.


Op de blog van de Oldambtster Kookgarage laat ik voorbeelden van buffetten zien.
Verder besteed ik aandacht aan recepten en tips.

 ** Direct naar het volledige overzicht van de cateringmogelijkheden? KLIK HIER

De Oldambtster Kookgarage is een initiatief van Gerrit Blaauw.
Eten is niet alleen het voeden van je lichaam. Eten is beleven en genieten.
Voor mij is werken met streekproducten, met lokale/regionale leveranciers, met verse en
verrassende ingrediënten heel normaal. Werken via een vast concept heeft niet direct mijn aandacht.

Het is natuurlijk mogelijk om met standaardproducten een fijn buffet samen te stellen.
'Een beetje van mij en een beetje van...' is altijd mogelijk.
De arrangementen worden namelijk met u in overleg op prijs en product afgestemd.
In het algemeen geldt dat, variatie in voeding, werken met duurzame verse
producten en genieten de juiste balans vormt.

Als Kok aan Huis bied ik de mogelijkheid om voor een klein gezelschap te gaan koken.
Prijsstelling wordt vooraf besproken.
Voor grotere groepen, bijvoorbeeld vanaf 10 personen, bied ik gevarieerde buffetmogelijkheden.

Normaliter werk ik alleen, maar voor grotere partijen, recepties op locatie of zelfs bij
evenementen kan ik een beroep doen op andere (kleine) zelfstandigen.
Dan ligt mijn taak vaak meer op het organisatorische vlak.

In principe en onder de juiste condities werk ik ook buiten de regio Oldambt.
Enkele Oldambtster leveranciers zijn: Brood & Kruimels en Slagerij Nomden.

Tijdens en na de vierjarige studie aan de Hotelschool,
heb ik in binnenlandse en buitenlandse horecazaken gewerkt.  
 
Een overzicht van alle cateringactiviteiten op een rij. Alle mogelijkheden: KLIK HIER

Enkele mogelijkheden:
Het Kokkiepakket
Voor groepen vanaf 30 personen heb ik ook nog een leuke activiteit.
Zo kunt u kiezen voor het Kokkiepakket.
Prijs € 20,00 per persoon*
Het liefst in een oude Volkswagen T1 bus rijden
we 'overal' naar toe.
*) prijs geldig binnen een straal van 50 kilometer van Oostwold (Oldambt).

Lees verder de voorwaarden op de website van de BarbecueBus.


All-Inclusive barbecuearrangement
Voor groepen vanaf 40 personen kom ik met een oude Volkswagen T1 bus en volledig tot bar ingerichte aanhanger. Prijs € 30,00 per persoon* voor een arrangement van vier uur.
Het All-inclusive arrangement dus. 
*) prijs geldig binnen een straal van 50 kilometer van Oostwold (Oldambt).


Lees verder de voorwaarden op de website van de BarbecueBus.

 ** Direct naar het volledige overzicht van
de Kookgarage cateringmogelijkheden?
KLIK HIER


Klik hier om terug te gaan naar de voorpagina

Op de voorpagina vindt u mijn laatste en actuele bijdragen.
Aan de rechterzijde vindt u: Artikelenarchief.

Reageren wordt gewaardeerd.

Andere werkzaamheden zijn te vinden via Panta Rei en BlaauwOostwold.
Klik op de iconen aan de rechterzijde.