MENU: CATERINGOVERZICHT | Informatie en contactgegevens | Actuele bijdragen | blaauwoostwold@gmail.com - 06-50 545 878

Welkom lekkere eters

Hartelijk welkom bij 'De Oldambtster Kookgarage'.
Als start van deze nieuwe blog over koken, recepten, kooktips, werken als kok aan huis en over catering op locatie, belicht ik het vermaarde gevulde ei. 

De eieren zijn populair bij onze koude buffetten. 
Puur, gemaakt met verse ingrediënten en met de 
nodige toegevoegde dosis liefde.
Een aanrader. Het familierecept is geheim.

Mmmmmm.. Lekker zijn ze....


Je zou kunnen zeggen... een ei is een ei en vaak is dit ook zo.
De scharreleitjes die ik gebruik, komen rechtstreeks van de boer en hebben daarom
al een streepje voor. Ik houd van werken met streekproducten.

'Jouw gevulde eitjes zijn altijd zo smaakvol en zo mooi gevuld, hoe doe je dat'?
Tsja... ik zorg ervoor dat de eitjes na het koken onmiddellijk worden verwerkt en ik
voeg zoveel ingrediënten toe dat het eigeel een onderdeel is van de vulling. Volledig in balans.
Bij de 'standaard' gevulde eieren is het eigeel het hoofdbestanddeel. Bij mij niet.
Dat maakt het gevulde eitje van de Oldambtster Kookgarage meer tot een zelfstandig gerechtje.
Een soort hartig gebakje als het ware.

En ... ieder eitje krijgt tijdens de voorbereiding de gewenste en de nodige aandacht in de afwerking.
Eten is genieten. Wat zou ik er meer over moeten zeggen. 

Houd deze pagina in de gaten. 
Algemene informatie over De Oldambtster Kookgarage vind u HIER.
Ook is de Oldambtster Kookgarage sociaal actief via de Facebookpagina van BlaauwOostwold. Informatie over Tekst & Woord bij uitvaartplechtigheden, evenementenproducties en meer vindt u ook op de Facebookpagina of door te klikken op één van de buttons aan de rechterzijde van deze pagina.   

Geen opmerkingen :

Een reactie posten